nörd som inte kan köra, great!

Jag och Henrik lyckades få med oss pappa och mamma ut för att övningsköra. Han körde hela vägen till och från Gottsunda. Jag backade runt lite på en parkering framför rökandes Ica-arbetare. Henrik är två år yngre än mig men nåt säger mig att han kommer ta körkort innan mig, morrr....... Men det är så svårt och läskigt och så mycket att hålla koll på! Jag brukar alltid ha väldigt lätt för att lära, men inte nu :(:(:(:(

Medan min lillebrorsa latchade runt med bilen passade jag på att låna lite böcker. Lite blev 10 böcker. Och jag hade ingen påse. Jag lyckades pressa ner 4 stycken i min väska genom att lägga min plånbok i jackfickan medan jag fick hålla i mina vantar med de resterande 6 böckerna. Jag var tvungen att bära dom i nörd-style också. Awesome!

Kvällen har ägnats åt att läsa en av böckerna "Räcker det om jag älskar dig?" av Katarina von Bredow. Jag har läst andra böcker jag gillat av henne, men den här är inte riktigt lika bra, plus att enda killen är ett jackass. Så that pretty much sucks.

Brun bokmalstönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0