man blir som man jobbar

Mamma hade lagat hemmagjord potatismos och kok-korv, sån där lång, smal (jag hähä). Jättegott!! :D Jag kommer att jobba 4-5 timmar varje dag hädanefter, känns lite surt att inte vara ledig nån vardag, men jag börjar ju ändå klockan 1 så det är nice ändå och jag har ett bra jobb så ska inte klaga! Dock har jag ingen aning
om vad jag får i timlön, vågar inte fråga hhehe..
Åhh, jag har ont i mina handleder, jag och henrik hade lite dragkamp i trappan nyss
(läs: han drog i mina armar för att jag kastade iväg hans keps. Jag kittlade honom under fötterna, skvallrade för mamma och sprang. Ibland känner jag mig som barnen på jobbet..)


Gammal bild just because

Kommentarer
Anonym

HAHAHA! Thats the spirit!

2010-02-09, 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0