just nu

Just nu sitter jag och knaprar på ett ballerina-kex medan Russel läser Beckhams självbiografi. Det första Victoria sa när hon fått deras första barn, innan hon sett honom var "Jag är så hungrig, kan du ordna lite rökt lax tror du?" Där ser man.
Jag är toktrött efter jobbet, ihhh. Åkte skridskor (eller kollade på, jag har lärt av mina misstag....) med några tjejer och satt sen med i rit-rummet.

Russel har match ikväll kl 10 som jag och Keela ska kolla på. Det är nåt korpenlag och han vet inte vad dom heter eller nåt, hmm... Hoppas dom är bra!
Just nu frågar han mig om det är jobbigt att amma? För det vet jag nåt om?
Tricky den där killen....
Och jag känner att jag inte skriver så vettigt, är för trött för det, sorry! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0