i see him in my reflection

Det är mars nu. Glad mars allesammans. Känns lite fel bara, att det är mars och ändå är snön så kompakt utanför. Känns som om mars blir lite förstört. Förhoppningsvis har snön försvunnit till april. Annars får jag spunk-ryck. Men så länge ska jag se det positivt, ända tills april kommer. Jag ska inte tänka "åh nej, snö idag igen, usch vad kallt!", jag ska istället tänka "yeey, snö idag igen! Nu får snöborgen stå kvar lite till!"


Med dessa glada tankar lämnar jag er åt att ha en god natt!


Update: Det är en jättestor spindel i badrummet!! Jag är ensam vaken och ska kissa jättesnabbt, sen stänga dörren och kuta in i mitt rum. Jag var modig nog att ta kort som ni får se imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0