glad alla hjärtans-dag!

Jag har haft en underbar alla hjärtansdag-morgon! Ingenting speciellt har hänt egentligen, utan det har bara varit massa mys med Russel. And it was awesome. Nu har han åkt för att vara i Väddö över dan och spela match men ikväll ska vi träffas och se på Farsan.
Åhh, jag tror den kommer vara riktigt bra!

Om två timmar ska jag möta Dilan, Paula, Malin och kanske Johan och Kim på stan för att köra lite alla hjärtans-dag-fika, ska bli mysigt! Jag längtar redan efter min kladdkaka/brownie så jag hoppas vi går till Café Årummet hehe.. Jag kommer bli bankrutt pga that darn thing :(

Glad alla hjärtans-dag på er allihop!
Jag hoppas ni får en jättemysig dag med dom som betyder! :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0