förbereder för våren

Jag har målat mina naglar för första gången på jättelänge. Neonrosa fick det bli. Fortfarande inte tröttnat på den färgen och jag tänkte att om jag målar i lite våriga färger så blir det nog vår smart! Hur smart som helst! Don't ya think hihi?
Imorse blev det lite bråttom när Russel plötsligt kom på att han hade samling inför ett möte om 20 min så han for iväg som en virvelvind och jag duschade för första gången på länge, tror senast var i söndags, usch på mig!

Efter pluggandet igår blev det mset HIMYM för hela slanten och sedan la vi oss vid 12 (!!! :o), gosh.... Vi har börjat lägga oss i förståndig tid, what's happening yao?
Nu ska jag catcha up med lite bloggar och fortsätta
chatta med min spanska amigo Elsa via facebook!


Kommentarer
elsa

yo dude, föredrar amiga med a måste jag erkänna, känner mig rätt feminin idag höhö. fue un placer hablar contigo cariña, eres mi anneli favorita en toooodo el mundo!!! un beso a ti guapa



(det var härligt att prata med dig, du är min favorit anneli i hela världen) puussss

2010-02-18, 13:00:33
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0