för el. inte tillräckligt långt bort?

Jag har ingen aning vad jag ska skriva, men ändå vill jag skriva nånting. Kanske för att jag kommer vara ganska off hela dagen med Russel och kanske inte kommer kunna skriva så mycket mer, men jag vet inte. Jag är hungrig men har nyborstade tänder och jag vill utomlands. Att det skulle bli snökaos idag har jag inte ens orkat reagera på, det har ju varit det med jämna mellanrum i drygt tre månader nu. Våren känns lite för långt borta när man inser att slasken inte ens har börjat komma. Inte ens lite. Och snart är det mars. Vad avlägset allt känns, jag minns knappt hur asfalt luktar efter ett varmt regn längre, men jag minns att det är en av de bästa lukterna som finns. Var ska man ta vägen när det är såhär? Jag brukar inte ha nånting emot snön eftersom jag vet att snart kommer våren och den kommer kännas så mycket bättre då man stått ut med all snö, men nu börjar det bli lite överdrivet. Vart tar man vägen liksom?

Flummigt inlägg men jag vet liksom inte riktigt vad jag vill idag.
Förutom att vara utomlands, men det är uteslutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0