dig deep and then, maybe, you'll get it

Vi åt kroppskakor idag, första gången på flera år. Majan kom in i mitt rum och sa att maten var klar, sedan fortsatte hon med att säga "Det är spännande..." bara för att det är en ny maträtt. Hon förklarade sig sedan med att hon var så exalterad att hon glömde bort att bete sig normalt. So I noticed....

Om en timme åker jag till Louise, tills dess ska jag väga för och emot med att ta en ipren. En klar fördel är ju att huvudvärken släpper, men nackdelen är att det inte är bra för kroppen, bättre att låta immun-försvaret sköta det själv... Anyhoe! Jag önskar eder en trevlig söndags-kväll! Min ska bestå av kladdkaka och film with maah görls.

Jag och Louise i 2:an I think. Vill ha tillbaka håret..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0