work

Det var en riktigt skön dag på jobbet idag faktiskt!! Började med att åka pulka, jag turade om att sitta
bakom barnens pulkor och det är ju faktiskt skitkul! Fast vill hellre åka med mina homies och åka tåg
och sånt hihi! Efteråt blev det upptining och smyckesgörning, jag fick två pärlarmband och ett pärlhalsband!
Sen fick även alla i personalen choklad av två av barnen, himla gulligt och snällt, blev tokglad!!!! :):):):)
Mitt humör förstördes dock när jag jobbade över 1 timme, stänger 5 på loven men kom därifrån vid 6.
Plus att jag måste öppna imorgon, istället för att stänga, vilket jag verkligen inte vill, men vad göra liksom?

Tidigare smyckesgörning på jobbet, ska börja med pärlplattor igen imorgon!

Hann inte med träningen idag så blir en tidig träff med Elsa så jag hinner lägga mig i tid, gah.
Jag är liksom inte gjord för att gå upp kl 7, har glömt bort hur man gör sen jag slutade skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0