30 december

Haha stressig dag men den har ändå varit sjukt bra och jag är himla glad att jag nu
kan ta det hur lugnt som helst, ska bara fixa lite småsaker inför morgondagen hihi!

Gick så bra att reklamera köttet så jag och mamma shoppade loss lite på City Gross,
b.la. varsin deo, lipsyl till mig och 5 olika (antagligen kassa också) makeupborstar för 10
spänn totalt, hur nice ändå liksom? Fick iallafall dubbla pengarna tillbaka för det dåliga köttet
plus en värdekupong på en kaffe och en bulle i deras café som inhandlades i slutet och så
slängde jag i mig en korv, jag var nämligen tokhungrig och hade precis insett att jag inte
hade fullt så mycket tid på mig innan träningen som jag trodde. 10 min, en banan och en
mandarin efter det att jag kommit hem satt jag i bilen igen, denna gång iklädd träningskläder
och jag och min lillebror turboraceade och sladdade i varje kurva till Louise, där vi slängde
in henne och for vidare till gymmet där vi hann med 1 mins marginal, WOOHO!

Spinning för fulla muggar och jag var så sjuukt svettig, min cookie monster-tröja
blev rätt ofräsch (passande tröja på ett gym va?) men det var så sköööönt!

Min toksöta cookie monster-tröja!


Nu sitter jag här efter att ha ätit tokgod hemlagad pizza och njuter och sjunger med till den här låten :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0