stockholm, basilico, terassen

Honeys, nu är jag hemma efter en helmysig och bra dag! Den började som sagt i Stockholm
där jag, mamma och majan gick runt på stan medan pappa roade sig med arbetsintervju.
Vi försökte hitta julklappar men alla kom hem med varsin grej till sig själv. Plus varsin
julklapp också, faktiskt! Jag hittade iallafall en toksnygg ring som kommer upp laaater :)

Vid 5 tog jag och Majan the train of hell hem. Det var smockfullt överallt, därför intog vi
platser i trappan. Där det var två kokstekheta element på varje sida om oss. Och en
eldlampa typ som kokade upp våra fötter, dom har seriöst aldrig varit så varma förut!

Jag och Majan i Stockholm för 4½ år sen, haha sött!

När vi överlevt tåget mötte jag iallafall upp mah görls and biaatches för att äta på Basilico!
Det var tokmysigt och vi gick därefter till Terassen där vi träffade Anton och Felix och satt med dom.
Malin fick ragg och gratis öl av en old man som hängde utanför toaletten och spanade efter folk,
sen var hon tvungen att titta rakt fram hela kvällen eftersom han satt bakom oss höhö!

Jag och Malin förra sommaren

Skittrevligt och roligt iallafall, fast jag mitt pucko åt italiensk massagod glass i stockholm
och hade ont i magen hela kvällen, men det blev bättre sen och var nice ändå :D

Bilder kommer när jag snott från Louise höhö, hittade inte min kamera.

oooooch med en novell senare har jag beskrivit min dag höhö :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0