shuuuhu

Jag trooor att jag kanske får hem min nyårsklänning imorgon, HOPPAS, HOPPAS!!
Ihhh, blir pirrig i magen av att tänka på det haha. Plus en till klänning jag beställde,
hade nästan glömt bort det! Åh, längtar!!! Lägger upp bild på den andra när jag fått :)

Nu hade jag tänkt försöka sova, men kommer nog gå sisådär, har ju bara suttit
still hela dagen om man inte räknar med min mun och mina fingrar och det där
kan tolkas så himla fel, please don't, menar att jag ätit och suttit vid datorn punkt

Imorgon är det möte på jobbet 11.30 och sen blir det kanske övertid för personalen,
julpjäsen barnen ska spela upp är ju nu på onsdag och jag är riktigt nervös och
stressad inför den, sitter inte alls som den borde och barnen hatar att repa haha.
Men men, dom är ju barn, föräldrarna förväntar sig väl inget. Eller? Heheheh.

JAAAJAA. Nu blev jag pirrig i magen av andra anledningar, morr.
Får läsa om inledningen på inlägget och bli glad igen hehe. Godnatt!
1 år gammal bild för att jag sitter vid min inga-bilder-här-laptop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0