promenix på g!

En promenad med Elsa låter hur underbart som helst just nu and so be it!
Alla barnen+alla syskon kände nämligen för att leka tagare i lokalen efter
julpjäsen och fikat. Öhhh. K-A-O-S!!! Tack och lov var det inte vårat ansvar
längre eftersom alla deras föräldrar var där, skön   t. Hade tänkt bota min
kommande huvudvärk med promenaden iallafall!


Btw... Nämnde jag att alla barnen skrek när dom sprang omkring? Och att det fanns ett trumset där..?


Jag, paula och malin på promenad i somras på yran. Liiite skönare väder att promenare i!
Edit: Louise var den tokduktiga fotografen som gick och spanade på våra ehhroompoor


Kommentarer
awesomeness

hahahhahahha jag veeet!

hade värsta seriösa samtalet med en vän och sen när jag kommer tillbaka .. HAHAHAHHA <3

2010-12-08, 22:14:08
URL: http://dancedarling.blogg.se/
Ensam o övergiven

Glömde inte du någon nu:(..Fotografen som svansade efter er o gjorde allt ni sa till den o göra.

2010-12-08, 23:20:30
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0