it's one of those life-changing things

Förresten!! Jag fick världens chock igår kväll!! Pappa skulle tända en lampa i köket
och tryckte då på en knapp i hallen för att göra det. HALLÅ, HUR LÄNGE HAR DEN
LAMPKNAPPEN FUNNITS DÄR????? Pappa blev lika chockad som jag, fast mer över
det faktum att jag inte visste om det. Vi båda undrade om jag verkligen bott här 17 år..

Där ser man iallafall! Jag kan gå igenom huset blundandes utan att krocka med nåt
(förutom en galen katt) men jag har aldrig kunnat tända en lampa i köket från hallen!


Älskar den här bilden förresten :) underbara sommardagar när man var liten,
sprang fortare än vad man kunde och lekte precis vad som helst. Bättre än så blir det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0