fiiifän

Jag hade en skitäcklig dröm inatt. Jag var i min chefs hus, var hon, resten av ledarna
eller barnen var hade jag ingen aning om, vi skulle nämligen ta dom till någon park.
Medan jag väntade på att någon kanske skulle komma satte jag på tv:n och bläddrade
runt och på 2:an var det en så sjukt äcklig och läskig tjej, typ blonda the ring-tjejen
eller nåt, blev skiträdd och skrek, försökte byta kanal men det var samma sak på
nästan alla kanaler så jag blundade och bytte och till slut kom jag till en annan
kanal men ändå dök bilden av henne upp ibland, och där sitter jag och försöker
få tag på någon annan människa men ingen svarar och det är helt mörkt och sen
tokvaknade jag (med ett ryck you know). APÄCKLIGT, blääää.

Typ sån här style fast eh... ja... mänskligare och mycket äckligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0