barcelona - rubin kazan

2-0, Barcelona - Rubin Kazan. Barcelona hade typ bara en a-lagsspelare på plan från början
men efter drygt en timme byttes Messi in, då blev jag och min broder glada hestar. Han gjorde
dock inga av målen, två random b-lagsspelare gjorde det i sin Champions Legue-debut,
good for them! Fontás och Vasquez (orkar inte kolla upp hur dom stavar hehe :().

Fast matchen var tråkig. B-laget hade passningsspelet och bollinnehavet låg runt 70% till dom,
men något dom inte hade var avslut så ja, blir inte så himla spännande då. Jag och Henrik
satt oss mest och störde över dom fula ryssarna, särskilt deras re till målvakt hehe.
Neee, nu känner jag mig taskig.... Han kanske bara var lite trött och inte orkade
skjuta ut bollen snabbt idag. Typ :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0