attentionwhore?

Honeys, I'm home! Har haft det trevlans ikväll trots att jag failat ganska mycket.
Till exempel kommer jag och majan in i huset där det är massa folk och proppfullt
med jackor överallt på golvet, så jag ska över till andra sidan och står mellan två
berg av jackor och vad tror ni jag gör då? Jo, tappar balansen. Så jag druttar ner
på golvet, slår i elementet vilket gör att alla hör och vänder sig om och så blir jag
sittandes på golvet i chock ett tag tills folk börjar fråga hur det gick. Hahahhaaha
alltså måste sett förjävla fult ut, min syster grät av skratt när hon tänkte tillbaka.
Jag vet hur man gör snygg entré liksom!

Vi återspelade scenen hemma, fast byt ut mitt lite lyckliga ansiktsuttryck mot ett vettskrämt så har ni det!
(och japp, jag satt sådär bredbent)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0