23 december (!!)

Tillbringade gårkvällen med Majan, Lovisa och Linnéa framför Mysteriet på Greveholm
Tokmysigt men jag skickade hem dom efter 10 hehe, eftersom jag öppnade på jobbet idag,
gick upp 7 och tillbringade större delen av dagen på jobbet med att läsa Kalle Anka, vi hade
bara 6 barn där idag, sköönt. Gjorde även en ny pärlplatta eftersom min gamla gick sönder</3

Min gamla pärlplatta, hade den som halsband och den gick sönder på en gång typ :'(

Jag har precis slagit in Russels julklappar och skrivit julrim, nu väntar jag bara på mannen himself,
vi ska ha julklappsutdelning, baka pepparkakshus, jag ska tvinga med honom till Gottsunda (don't wanna)
för måste hämta ut ett paket och sen ska jag försöka se till att vi hinner spela lite Mario Party 8 också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0