2 december

"Honey, I'm home!" fick jag ropa när jag kom hem från jobbet idag, Russel väntade nämligen på mig
för han skulle joina mig på stan, snel hest! Köpte present till Lovisa och fårullssulor att ha i skorna till mig,
hoppas dom funkar så mina tår slipper vara isbitar, vore ganska skönt!

Såna här inhandlades! Och jag tar bild från google eftersom jag inte orkade ta kort själv.

Nu lyssnar jag på Håkan på cd (I KNOW, sooo 90-talet) eftersom Spotify inte funkar.
Och så ler jag emellanåt åt mig sällskapssjuka katt som ligger på sängen och tittar,
hon är zöt hest. Och så har jag ett sår på tungan, jag har ätit för många kryptoniter.
Och det finns tre kvar, vill äta upp dom, bara för att liksom, men tror inte jag kommer
kunna äta igen då. Typ nånsin.

Kryptoniter! So worth the pain... Samma med filidutter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0