17 december

Blogg.se keffade sig lite igår men nu funkar det (dah), WEHEY!
Och idag drar jag till Stockholm med mami, papi, sis och bruur
och julshoppar, mysmys! Men först ska jag möta upp Majan kl 11
vid hållplatsen vid henens skola och åka till min gamla skola Fyris
för att leta upp hennes mobil hon glömde på bussen igår (det är
så himla drygt att hon inte har mobil, vill smsa hela tiden och fråga
var min body är nånstans!!!)
. Om jag hinner och har tur ska jag
försöka leta upp mina två gamla lärare också och hälsa på dom!! :)


Jag och Kim på fyris

Skööna slappa dagar i 1:an!

Men föööörst.. Hitta något att ha på sig!! Har hitills bestämt mig för
ett par jeans och bodyn hade varit perfekt till men niet, den finns inte
längre. May it reast in peace. Nänä, wish me luck, hörs ikväll efter
jag käkat middag och druckit öl ute på Terassen! :D

Jag och Gabbi förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0