morr x20

Jag känner hur jag sakta men säkert håller på att förvandlas till en gnällkärring, jag blir irriterad över massa småsaker, och det jobbiga är att jag inte kommer ihåg hur länge jag känt såhär, men jag gissar på att det bara är alla girlygirly-grejer som talar. Men seriöst, jag är less på att må piss i typ en vecka en gång i månaden, det drabbar ju alla omkring mig och nääää. Jag. Vill. Inte.!.!!!!!! Kanske mina p-piller som sabbar allt?? Jag har Cilest 28, någon som också haft/har dom? Men blev likadant med mina andra, Novletta (?) så venne, kanske inte kan skylla på det? Men morrrr, jag vill inte känna såhär, det suger hästballepungskitbajskorv. Orrrkaaarinnnte.

Typ såhär arg är jag plus lite mer. Lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0