utgång yao

Det blev verkligen sjukt stressigt igår så hade ingen tid till att skriva eller möjlighet att göra det senare men var ritkigt kul igår! Förfest hos Johan och sedan drog vi till BJ där Russel och Erik anslöt sig med oss (kan man säga så?). Jag hängde med dom större delen av kvällen och vi fick gratis kaffe av bartendern och jag fick en gratis shot av någon random.
Kände mig jätteond för sa inte att jag hade pojkvän förrän efter jag druckit den heeheh...

Mitt i all stress glömde jag kameran också, men Louise tog några bilder så jag snor dom när dom kommer upp!
Nu ska jag försöka få liv i Russel, vi ska gå på stan, äta nånstans och sen gå på bio, massamassa mys!


Denna lover of mine körde jag på igår!
(osmickrande bild på klänningen, curse...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0