snabbtänka på morgonkvisten

Vad mycket det fanns att säga den här morgonen haha. Jag lyckades precis
tappa ner ett örhänge i handfatet. Inte så konstigt kanske eftersom jag stod
och försökte få loss det från sin pappskiva precis ovanför handfatet. När det
väl lossnade blev det ett "JAAÅÅÅHNEEEEEJJJ" när jag såg var det va påväg.
Pappa skruvade loss grejsimojsen, jag fick upp det och nu tar han bort äckl
och rensar däri. Summa sumarun, alla lyckliga och nöjda, speciellt mitt öra!

Say hello to my little ear!
(det var inte detta örhänge jag tappade, tyvärr, för det hade aldrig kunnat åka ner) 


Kommentarer
majz

hahahahahahahaha :D (va tvungen att kommentera de va så kul) jaaåånej

2010-08-25, 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0