i survived!!

I'M ALIVE!!!! Och jag hade riktigt kul på köpet!! Gud vad glad jag blir att det var roligt
fastän det var jobbigt, typ mitt i när hon började göra armhävningar, liksom tror hon
jag har armmuskler eller??? Jag, Louise och hennes mamma var på ett medeljympa
(vill bara säga mentaljympa) och man hoppade runt, joggade, gjorde massa olika
övningar för alla muskler typ, heeelllooo träningsvärk imorgon? Nästa gång
skaffar vi gymkort och jag är gladgladglad, det där var sköntsköntskönt!

Vet ni hur fräsch jag känner mig nu förresten? Tränat, duschat och tvättat håret, smörjt in ansiktet
(hehe sorry majan, lånade ditt (ditt ansiktssmörj allstå, inte ansikte höhö)), ätit äpple och stretschat
min höft, kände hur den tog emot under passet så ska stretcha innan nästa gång, hope it'll work!


Kommentarer
mr K

Duktig!! Visst är det skönt=D =D =D

2010-08-27, 13:16:22
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0