i am a highway man on the road again

Så! Nu har jag packat och skrivit klart, ska upp halv 7 imorgon, herregud, hur ska det gå?

Planen är alltså denna:
imorgon åker jag, paula och malin till Fårö där vi bor hos Louise
tills på söndag (lördag för malin och paula) och på söndag kommer min familj ner till
Gotland så då åker jag och bor med dom i morfars stuga i drygt en vecka, hemma 14:e.

Så, alltså. 3 augusti - 14 augusti, under denna tid får ni nöja er mer
mobilbloggning, kanske kommer ett riktigt inlägg någon gång om jag får låna Louises
internet, annars blir det sjukt mycket uppdatering när jag kommer hem, vad ska en
arbetslös stackare göra annars liksom höhö?

Godnatt med er och njut av den sista tiden på sommaren nu,
spontana loss och stay cool, allt som hör sommaren till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0