hmpf á la familjen anka

Jag ska aldrig mer acceptera randoms på facebook!!! Eller jag gör inte det längre, men gjorde
det ett tag om jag hade någon gemensam vän, men dom är luriga som fan dom där! T.ex:

Kan dom sluta tagga alla i hela sin kontaktlista på random-bilder?????
Liksom nej, jag är inte Angelina Jolie (tyvärr russel) så tagga mig inte ffs!
Och skriv inte 20 000 kommentarer till bilden så jag blir glad i onödan
innan jag ser vad det är! BAH, humbug!! som Farbror Joakim skulle sagt.


Kommentarer
majsan (hade vart roligare med någon annan vaaa)

HAHAHAHAHAHAAHAHA <3 (ville kommentera samma sak på inlägget innan också hjihihih men är så jobbigt att kommentera) du är iaf awesome fun!

2010-08-25, 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0