hahaha...

Nån random kille från Dominikanska republiken som tydligen känner min syster skrev
ett mail till mig på facebook och skrev att han älskade mig och jag var jättevacker
(iallafall tror jag det var mig han menade, jag och min syster misstänker starkt
att han använder sig av google translate för meningarna is making no sense).
Han har skickat x antal kärleksmail till min syster också. Det första svarade jag inte på
men då skrev han ett till, att alla mina bilder var jättevackra och att han älskade mig
jättemycket. Då svarade jag att jag hade pojkvän, visste inte om han skulle förstå
och det gjorde han inte, för han skrev nåt om att jag var hans flickvän typ och att
han älskade mig av hela sitt hjärta. Om jag är sugen på att hälsa på Kicki i vinter
i Dominikanska Republiken?
Njaaaaa, not so much peolpe, not so much......

Världens bästa storasyster♥
Heheh självklart kommer jag ändå!! :D


Kommentarer
keela

NO WAY !:O en kille från dominikanska republiken skrev till mig att jag var söt och att han ville att jag skulle komma till honom! HAHAHAAH

2010-08-31, 23:32:49
URL: http://keeela.blogg.se/
mr K

HAHHAHHA NEJ skojar du? Han heter inte Juan Rebeca? :/

2010-09-01, 16:25:23
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0