ett stycke fail senare

Jag hade ångest men lyckades få mig själv att cykla iväg till uppropet till franskan i turbofart.
Jag skjutsade en försenad Elsa i samma hastighet och vi hittade rätt på första försöket, bara några
minuter sena. Där lyssnade vi på några som pratade i 30 min sen tog dom upprop, 120 namn.
Inget av dom namnen var mina. När det var slut sa jag till och hon sa att jag
skulle maila antagningsbeskedet när jag kom hem så jag letade nyss upp det.
Och såg att jag är 8 reserv. Hahahah. Fail. Megafail. Wtf. Hahahah. Aja!

(jag har lekt i photoshop heehe)

Kommentarer
Emma Hidling

Hehe ah helt random, ja hennes utseende var speciellt men snyggt!:)

2010-08-24, 21:28:54
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0