det är två män med motorsågar utanför fönstret

Det är två killar på tomten och sågar ner ett av våra träd.
Det är planerat, so don't you worry, inga psychos (i hope).
Men kruxet (:p) är den att dom inte vet att någon är hemma
och då vill inte jag sätta mig och äta frukost, för dom är precis
utanför köksfönstret, ska jag ba yuuuhu??? Nej. Så jag tänker
vänta här nere tills dom är klara och hoppas att det går snabbt.



Edit: Det här skulle egentligen ha publicerats för 30 min sen men pappa kom hem precis då
och då märkte vi att dom hade tydligen redan åkt iväg så åt frukost men hann inte lägga upp det innan.


Kommentarer
mr K

VA!?? VILKET TRÄD!?? OCH VARFÖR?

2010-08-25, 21:56:22
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0