caothic <3

Linnéa och Lovisa ringde mig precis när jag kommit hem från stan,
dom ville att jag och Majan skulle komma till Sala Backe typ, men dom
skulle hem därifrån klockan 6 (nu) och jag skulle hinna dit typ tidigast
klockan 6 så jag petade det. Men mitt under samtalet ringde Majan.

Att prata med Lovisa och Linnéa är kaos, väldigt kaos. Den andra
systern ropar alltid massa saker i bakgrunden, dom småbråkar lite,
sen säger nån av dom ett skämt om en själv och så asgarvar dom.
Kaos alltså. Men don't take me wrong, jag tycker det är underbart
och klockrent att det är så!♥
Men. När jag pratade med dom alltså
så ringde Majan, så jag pratade med båda samtidigt. Ni kan ju
tänka er hur det gick? Där sitter jag och försöker ha ett sansat
samtal med Majan medan Linnéa ropar "SE PÅ MIG ANNELI!
LYSSNA DA!!!! Halllåååå????"
och så Lovisa som skriker nåt
i bakgrunden hahaha. Det är awesome, helt enkelt awesome!♥

Linnéa, Majan, Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0