another day in spring

Så! Nu har jag ätit och är proppmätt. Jag älskar julmat och påskmat!
Dock började alla klaga på hur jag åt. Jag liksom blandar ihop allting och
ketchup på. Inget konstigt med det, ketchup funkar till allt! MMMMM!
Dock inte ketchup med mindre salt och socker, USCH!! Smakar INTE lika!

Iallafall. Bilder vare!


Dagen började med att mamma lockade bort vår katt
med en kaffekopp och snodde hennes plats i solen

Find the kittie will ya?

Sedan cyklade vi in till stan och stannade för att ta lite kort (yeah we did)

My very very much cute sister!! (Hmm, vadan engelskan?)

Kan-inte-vara-seriös-på-kort-och-chillar-vid-cykeln-tjejen

Moi!

Eftersom vi bor i Sverige var vi tvungna att äta glass så fort solen visar sig och eftersom
vi är uppsalabor var vi tvungna att göra det längs ån. Isn't that lovely?

Ibland struntar man i att man är laktosintollerant. Pb liksom. Hehe.

Fyra timmar senare var vi hemma igen och tack och lov hittade jag mammas cykel-nyckel,
blev lite orolig där ett tag....


Bilder från omklädningsrummen (inte porr..!) och inköp kommer upp strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0