bildregn från de senaste dagarna

Godmorgon.
Är fortfarande lika bitter som en rasistisk kärring som inte får tränga sig före folk i kön
trots att hon "bara" har toalettpapper, tandkräm, 20 liter mjölk och 40 bakelser.
Men. Jag ska göra mitt bästa för att dölja det, det lovar jag!

Har inte suttit vid den här datorn på ett tag så ni får bilder från dom senaste dagarna.


Måndags. Majan, Kicki och jag

Sekunderna efteråt

Tisdags. Louise på Storken

CHEW!

Paula och Malin

Dom var Lady och Lufsen och jag ville också vara med.

Min jättegoda foccacia. Dock ser den äcklig ut här...

Onsdags. Innan jag åkte ner på stan gick jag i 20 min för att titta på Majans fotbollsträning som Russel ledde. Sjukt sur var jag eftersom jag bara ätit en liten macka sen frukost och klockan var 6 och det var regn, men blev på bra humör när jag väl kom dit.

Åkte till ett smockfullt Värmlands där Gabbi fixat plats åt oss för att se matchen.

Patetiskt försök till att få kort på killen bakom. HAN VAR SÅ SJUKT LIK MESSI!!!
Barca-tröja hade han också, vi tänkte gå fram och ta fan-bild med honom och mms:a ut till våra bröder. Och om Messi hade gjort mål hade vi satt oss på golvet framför honom och bugat och bett. Putsat hans skor hade jag också gjort.

Vi var nervösa och våra röster kunde inte sluta låta som i videon nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0