she's back!!

Klockan 10 imorse åkte jag och pappa iväg till Arlanda där vi hämtade min storasyster Kicki, hon är hemma nu!!!!! :D:D Efter en jobbig bussfärd på 45 timmar med hur trotsiga chaufförer som helst tar hon just nu en dusch så jag passar på att sitta vid datorn lite. Två jättestora resväskor kom hon med. En fulsmockad med souvenirer från både Dominikanske republiken och Mexico, den andra med kläder.

 

Jag hade tänkt ta kort men.. hehehe... jag råkade tappa kameran när jag gick ur bilen så den är sönder... Fuck! Det suger getpung. Faktiskt. Hoppas man kan använda Kickis gamla eller nåt.. Men don't worry, ska försöka lägga in så mycket bilder som möjligt ändå!

Snea Kicki och Henrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0