så lätt förvillar man mig!

OJ! Jag hade det i tankarna hela kvällen men när klockan väl var 19:15 glömde jag helt bort att jag skulle Skypea med Elsa, jag var så upptagen med att skriva varannan text-rad från låten Hero of war med Russel på msn och när Sanna sa att hon älskade min blogg glömde jag allt annat hehe. Nu väntar jag på att pappa ska fixa internet på min laptop, vi fick nytt internet igår, från Telia till Tele2 och nu kommer det förhoppningsvis inte koppla ifrån sig hela tiden, SKÖNT! Men ja. Elsa. Jag är på väg!!!!

Jag och Sanna, 4 år sen?


Kommentarer
Blåsis

Hahaha :D Jag känner mig hedrad att du tar upp mig i bloggen! Tack och bock på den! :D

När kommer supercoola du till London egetligen? Har stått och väntat på flygplasten varje dag här nu, men ingen Anneli så långt ögat kan nå! :'(

2010-04-13, 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0