mumma!

Huvudvärken var kvar när jag vaknade imorse, aj. Den lättade lite när  jag och min b-friend

väl snoozat klart, men så fort jag gör något "ansträngande" som att gå i trappan eller dra

ut brödrostskontakten börjar huvudvärken trycka på igen så därför stannar jag hemma idag,
att ta hand om 29 barn tycker jag räknas in som ansträngande och därför lär det bli värre.

 

Efter att ha tillbringat 7 min framför tv:n var jag redan uttråkad. Kanske för att jag

tittade på Days of our lifes, men still. Vad ska jag göra nu liksom? Hmm, kanske
ska kika på Sagan om ringen, älskar att göra det när jag stannar hemma!

Att dreggla över denna heting hjälper alltid när man är små-sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0