memento

Åhhhh, jag är så himla exalterad just nu! Har precis bestämt

en sak inför nästa helg som jag tror kommer bli sjukt kul, men jag

berättar mer om det lite senare ikväll istället, ska kolla upp lite saker och sånt!

*löjligt glad över att få planera hehe*


Vad som hänt sen sist då? Igår såg jag och min b-friend Memento. Sjukt bra film,

ni borde verkligen se den! Den är så himla snyggt gjord, man måste tänka efter.
Eller nej. Man vill tänka efter. Så ja, se den!

Memento

Imorse vaknade jag och kände mig sjukt ofräsch så jag gick och rakade benen,

tvättade håret, sen åt vi frukost och somnade om hehe. Vaknade 14:39 och 14:57

tog vi bussen ner till stan, ganska bra om jag får säga det själv då vi hann fixa oss och så.

På stan bytte Russel ett par byxor som knappen gått sönder på, sen gick vi tillbaka dit

igen för att ta bort ett larm som satt kvar. Sen åt vi korv. Fyllde på busskort. Pretty much.

Han följde med mig hem efteråt, hämtade sitt paraply och fick mitt vin, han ska ut ikväll, får se hur jag gör. Om dom bara blir killar stannar jag hemma hehe,
men om Sofia och Lis ska med kanske jag och Malin kommer.

Annars blir det till att chilla hemma, ska bli
skönt faktiskt isåfall, men som sagt, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0