lördag 24/4, del 1: stockholm

Upp halv 8 på morgonen då da. Usch, satt och åt frukost tok-länge för att jag var så trött och shit vad jag och Majan blev tvungna att stressa på slutet. Inte blev det bättre av att katterna hade tagit in en mus under natten som dom höll på att leka med. Den var så trött så den orkade inte ens springa, åååååååh </3. Majan tog ut den och vi la ost vid den, hoppas den överlever! Och att våra katter inte hittar den igen. Iallafall. Vi kutade till bussen, typ det jobbigaste jag gjort i år, höll på att dö haha, men vi hann! 

Jag och Majan började på H&M. Vi skiljs åt och när vi möts upp fem min senare har båda 8 plagg var vi ville prova. Nästa affär blev också H&M, då skulle vi bara in en snabbis men det slutade med 8 plagg var där också hehe. Efter nån timme mötte vi upp vår storasyster, hon hade varit hos en kompis under natten och vi gick och åt, GOTT. Var skitseg efter maten men vi fick ihop en del köp ändå! Exakt vad vi köpte visar jag senare,
nu visar jag istället bilder från dagen.


Majan på tåget till Stockholm

Jag på toaletten på tåget hehe.

H&M. Provar ett par höga chinos typ och en ascool t-shirt.
Åh, ångrar lite att jag inte köpte t-shirten..

Somrig klänning som tyvärr var för lång (har dragit upp den på bilden)

Majan heading towards the dressing-room

HAHA majan skulle ta på en byxdress. Hon får panik och jag hjälper henne samtidigt som jag försöker att inte kissa på mig av skratt. När den är över axlarna kommer hon på att det är just en byxdress så jag måste hjälpa henne att dra av den igen.

Toksnygg jeansskorta från H&M, vi köpte hihi

Majan övervägde klänningen jättelänge. Till slut blev det ett nej. Söt var den!

Lunchdags och Kicki är zöt hest.

Majan blev jättesur för "nu var hon också tvungen att göra något roligt på bilden"

Majan efter jag tagit bilden "Men ååh, det var ju inget roligt......"

Efterrätt i trappan

Sen var det hemgång och stress för att bli klar inför "innebandy-galan".

To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0