just like a waving flag

Alltså ikväll är jag så sjukt tråkig. Haha jag är så seeg så jag orkar inte anstränga mig och allt jag säger/skriver blir tråkigt även om det inte ens var meningen att det skulle vara kul. Skitskumt! Ska försöka sova snart men eftersom jag och Russel somnade när vi tittade på Star Wars (inte okej!!! (att vi somnade alltså)) och sov i 1-2 timmar under dagen så vet jag inte hur bra det kommer gå, men men, I'll try. Soon. Men eftersom jag kanske inte skriver så hilarious tänkte jag istället dra några citat från gårkvällen då familjen spelade Party-Alias!

(man ska beskriva ord)

Mamma: Ja, sån kan man gå på om man gillar sånt.
Pappa: Opera?
Mamma: Rätt!
Resten: ehhhh. hur lyckades ni med den?

Henrik: Motsatsen till skrika
Tomas: Vråla

Kicki: När man gör nånting och är väldigt bestämd
Tomas: Envis! Stubborn! *svenskt uttal*


Åh, jag kommer inte på mer. Är som sagt inte i mitt esse ikväll.

Henrik och Tomas igår när vi spelade


Kommentarer
- Paula

åh har du lyssnat på k'naan? :D

2010-04-25, 23:28:48
URL: http://pa0u.blogg.se/
mjs

hahahaahahahhahah <33

2010-04-26, 08:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0