just get through this night, overcome

SOVDAGS! Uppar som vanligt imorgon när jag vaknat och ätit frukost.

Börjar klockan 1, slutar runt 5 och ska ner på stan sen men mer om det imorgon!

Sov gott mina små crazy horses, hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag haft!



Edit: Shit vad mycket musik påverkar en egentligen! Var hur glad som helst nyss och hade Usher - Yeah i huvudet. Tänkte ha en strof ur den låten som rubrik men tänkte att det kanske vore lite kefft så istället började jag tänka på Ross Copperman - They'll never know och nu blev jag värsta nere haha. Börjar inbilla mig att jag kommer ha värsta svåra natten framför mig bara pga rubriken, liksom say whaaat? Nyss var jag glad som en lärka! Ska byta tillbaka låten i huvudet till Usher, tvärtom borde ju hjälpa tycker man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0