jag ser hur många råd jag förväntas få

Jag har ett dilemma (någon som kommer ihåg den sjukt irriterande hårfärgningsreklamen?). Jag har ju känt mig småsjuk dom senaste dagarna och idag är det värre. Sjukt trött, seg i huvudet, trött i ögonen och halsen börjar göra ont. Nu till anledningen för att jag vainar och mitt dilemma. Jag ska träffa Gabbi och Sofia ikväll, vi ska sätta oss och ta en öl på Orvars eller Stocken och jag tror det kommer bli sjukt trevligt när jag väl kommer dit, så blev det ju igår. Men idag mår jag värre och tänk om jag sitter och är trött hela tiden? Men åh, vill ju sitta och köra värsta tjej-snack med dom.. Men samtidigt lockar det att bara stanna hemma, Majan ville köpa godis och så kan man kolla på film eller nåt. Plus att Russel ville träffas, hinner nog det också då. Åh, jag vet verkligen inte hur jag ska göra.. Det kommer nog bli roligare att träffa Gabbi och Sofia (förlåt Majan och Russel, menar inte så hehe) men orkar jag? Det är frågan....

Nu säger jag som Elsa sa: Jag ser hur många ni är som tittar, så jag förväntar mig råd av varenda en av er. Så de så.

Hehe. Pretty please?

eller


Kommentarer
annika

Du kan vila och träffa dom när du är friskare kanske

2010-04-15, 17:53:38
Anonym

LEK MED MIG! :):):)

2010-04-15, 19:16:44
elsa

Känner att mitt råd kommer lite sent haha, har redan läst vad du valde. Du valde rätt enligt mig iallafall :D om man känner sig småsjuk ska man stanna hemma, speciellt om man ar någon att vara hemma med :) good choice. pusskram <3

2010-04-15, 23:17:35
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0