helvetes-vecka?

Åh, jag vet inte vad jag drömde inatt, men jag har en värsta typ olustiga känslan, eller det känns som om jag har glömt bort nånting som borde vara sorgligt eller som är viktigt men har ingen aning om vad eftersom jag som sagt tror det var nåt i min dröm. Krångligt det där!

Sen är jag lite nervös inför jobbet. Jag ska åka med stor-tjejerna på stan och fika med dom, hoppas det går bra. Jag mår ju inge bra just nu så vet inte om jag har tillräckligt mycket ork att åka ner med dom, men får försöka lösa det. Det är även surt att enda dagen den här veckan jag slutar tidigt, ska sluta klockan 4, antagligen kommer bli senare eftersom jag då ska ner på stan. Slutar 5 och 6 alla andra dagar så det här är min "helvetes-vecka"
 som Daniel så bra uttryckte det som.


Kommentarer
Besser W.

Helvetesvecka

2010-04-21, 15:08:37
elsa

COOL BILD!!

2010-04-21, 23:29:53
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0