försäkringskassan

Jag får ersättning från arbetsförmedlingen eftersom jag inte jobbar 100% och då ska man skicka in en blankett en gång i månaden och fylla i (skitkrångligt att fylla i, ska kryssa för varje 8:e timme man jobbar och grejs) och för två veckor sen fick jag tillbaka blanketten. Då hade dom på arbetsförmedlingen glömt att skriva under. Suck. Men det var bara att skicka in igen men igår fick jag tillbaka den, igen. Då hade jag kryssat en ruta fel. KUNDE DOM INTE HA SAGT DET OCKSÅ NÄR DOM SKICKADE TILLBAKA DEN FÖRSTA GÅNGEN??
Tycker man ju. Jaja, tredje gången gillt! Och nu får jag ju dubbelt från dom den här månaden eftersom jag inte fick för förra så det är bra! Välbehövligt när jag ska iväg till Stockholm två gånger och shooooppa hihi!

Jag i Stockholm för 4 år sedan.
Kommer ihåg att jag var så himla nöjd över bilderna därifrån haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0