en busschaufför, en busschaufför..

För en timme sen vaknade jag. Vad hände där liksom??
Ioförsej låg jag vaken en timme runt halv tolv, men still! Länge sen jag sov till två...

Nu är jag nyduschad, nyäten och fräsch! Väntar på min boyfriend, vi ska planera middagen nästa fredag. Älskar att planera så är aspepp haha! Fick ett sms av honom nu btw, han skrev att Amos kör bussen så dom kör lite bonding. Lyllos, Amos kör aldrig min buss nuförtiden!!

För er som inte bor i Uppsala och inte vet så är Amos världens snällaste busschaufför! Han hälsar en alltid välkommen, önskar en en bra dag och är alltid superglad och trevlig.
Han är helt enkelt awesome!!


Edit: Jag bad Russel hälsa till honom och han hälsar tillbaka, iiiiih! HIHIHI
*löjligt glad tjej*


Kommentarer
kicki

ååh jag vill också träffa amos! =D

2010-04-04, 20:00:58
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0