el classico

I vintras var det spel-kväll hemma hos Elsa och Sista ordet spelades. Nu fick jag bland annat det av Russel i present så det kördes flitigt här hemma! Sedan var det dags för TP innan vi såg El Classico. Jag var nervös de första tio minuterna, Barca spelade så rörigt, men sen kom dom igång och när Messi satte första målet lugnade jag ner mig pretty much. Dom är grymma i dom lägena. 0-2 slutade matchen för er som missat och deras awesomenesshet håller i sig. Finns inte så mycker mer att tillägga. Eller jo, finns tusen saker men orkar inte. Det här räcker. Gott och väl.

Messi efter sitt 0-1 mål


Kommentarer
elsa

Det ska bli kul att komma hem och se matcherna med dig nu när jag är real madridare hehehe. enemy...

2010-04-12, 00:00:07
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0