VINTERTID

Ställ om klockorna, det är vintertid gott folk! Kommer inte ihåg vem som sa det till mig, men ett tips för att komma ihåg om man ska ställa fram eller tillbaka klockan är att tänka:
"På vintern ställer man tillbaka trädgårdsmöblerna och på sommaren ställer man fram dom igen." Voila, simple as that!

Skönt, alltså är klockan inte kvart i fyra utan kvart i tre! Men jag börjar bli trött (se på fasen, är typ aldrig sov-trött nuförtiden! :o), jag har en del att fixa innan jag kan sova och jag ska vara på Ikea klockan ett imorgon så ja.
Avslutar nog denna dag(/natt) med en bild av vad jag hade på mig idag.


Har nytvättar hår och då alltså handduks-turban i håret så ni får nöja er utan min fejja.

Kjol - Monkii

Linne - H&M säkert

Tröja - Farfars gamla


Kommentarer
little may stalker

"se på fasen" hihihihihi! det där med trädgårsdsstolar stod i tidnginen btw! :D ser dock ingen logik i det mumle mumle....

2009-10-25, 15:36:30
Anonym

Justja, där läste jag nog det! :D Kolla, man ställer tillbaka möblerna in på vintern och drar fram dom ut på sommaren, do you follow? annars kan jag berätta irl ;)

2009-10-25, 18:48:07
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0