SURPRISE?

SURPRISE!
Det blev inget jobb idag heller hehe. Fail. Kommer igen med nya tag nästa vecka! Har istället åkt till Willys med Majan och Kajsa och köpt godis...mmmmmmm... Vi ska se Twilight med Henrik som inte sett den.

Jag såg den i veckan och jag tycker inte om filmen alls längre, böckerna är så sjukt mycket bättre. Bella förstör rollen, hon visar ingen personlighet, that sucks. Men, jag vill inte sitta i min ensamhet och äta godis så ser med dom ändå, kanske smiter ner till datorn lite då och då istället!




Kajsa, Majan, jag & Henrik härmar Top Model när dom springer från "Fashionpolis".
LOL




SO LONG!


Kommentarer
JENSSOFIE

NI MÅSTE JU TA SMIZE BILDER OCKSÅÅÅÅÅÅ!!!!

Alltså när ni ler med ögonen.. SMIZE.. smile with youreyezzzz.. så säger tyra iaf att man måste kunna

2009-10-23, 01:05:34
Anonym

HAHAHHA åååh, ja, det måste vi ta!:o I'm on it!! ;)

2009-10-23, 11:48:14
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0