OLD SCHOOL

Hälsade på i fyris idag, min skola där jag gick i gymnasiet. Saknar den tiden lite, det var så tryggt på nåt sätt, att inte behöva tänka längre fram än alla 300 prov efter lovet
(okej, lite underdrivet, men ni fattar?).

Innan vi åkte till skolan (ja, vi åkte buss, fastän det tar 10-15 min att gå. Vi är lata) så köpte jag, Paula och Louise lite presenter till våra gamla lärare (nördar och ass-kissers? Hell yeah!).
Emma som åker till Thailand på måndag fick en thailandsbok av oss och solkräm och Johanna som ska föda barn i november fick världens sötaste dräkt till barnet. Åh, sånt ska lätt mitt barn ha! Och antagligen Louises och Paulas också. Dom kommer bli så coola!
Dom kommer kalla oss the bear-gang......




Är inte det här det sötaste ni sett?????? åhh ♥ (boken alltså höhö)

Vi mötte sen upp Malin vid fyris och gick och överlämnade våra vackra presenter och fick massa kramar!
Johannas klass skulle kolla på Simpsons, hon frågade om vi också ville se, vilket vi självklart ville, så vi satt där med den klassen och såg. Trevlans haha :)

Hälsade på Pussel i elevrådsrummet också där dom satt och spelade gitarr.
Majan behövde mitt linne jag hade på mig så åkte hem sen och voila, nu sitter jag här och hjälper Russel fuska på en frågesport genom att googla allting. Om han vinner nåt pris får han dela det med mig tycker jag allt..

Paula och presenterna på Åhléns


Kommentarer
Johanna

Era gamla lärare blir ju väääääldigt glada när ni kommer och hälsar på! Stort tack för den urgulliga björnoverallen!! Bäbisen kommer bli den coolaste och sötaste i världen;)Jag lovar att skicka bilder på björnbäbisen!

2009-10-23, 16:57:50
Anonym

ÅH, ja, den kommer bli supermega cool och söt i den dräkten om jag får säga det själv! :D

2009-10-23, 18:37:00
URL: http://annnelis.blogg.se/
Anonym

ÅHH, JA, vill se massa bilder! :D Kommer bli supermegacool och söt med den dräkten om jag får säga det själv! :D

2009-10-23, 18:38:54
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0