MMMMMMANDARIN

Godafton! Jobbet gick bra, jag fick till och med sällskap på bussen av Majan som också skulle jobba. Runt 7 så kände systemet för att lägga av, alltså kunde inte vi ringa på över 1 timme, men det fixade sig sen och jag fick iväg en order till innan slutet. När det inte funkade satt alla och pratade och körde rebusar (jag är sämst på gåtor FYI).

Tokhungrig när jag kom hem och det är jag fortfarande, fastän jag åt två portioner spagetthi och köttfärssås? Här är vi tjocka, jajemen! Vill ha mandarin.....mmmm...... Mamma köpte hem det för några dagar sen, men dom tog jag och majan slut på på nån timme.

   

Här är en mandarin-anka, en mandarin-fisk och en mandarin FYI♥

Helst seriöst.... Ge mig en mandarin...........
Åh, tyst nu Anneli.........


Kommentarer
m-yo

hahahahahaha! you crazy bastard!:D

2009-10-27, 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0