LÄXA

EN ARGUMENTERANDE TEXT
ska jag ha skrivit tills imorgon för min kurs Skriftlig framställning. oops.
Diskuterade med majan och kajsa vad jag kunde skriva om och funderar på att skriva något om att man ska
sluta diskriminera kvinnor med slöjor
eller skriva en text om
varför vi ska ha ett mångkulturellt samhälle.


Vilken av dessa två det blir vet jag inte, det upptäcker jag imorgon när jag börjar skriva. Om det inte går vägen kanske jag skriver om:
- homosexuella ska få adoptera
- stoppa djurförsök
- sluta använd riktig päls
- ta cykeln till jobbet

Några förslag?
Jag har ingen inspiration alls inför denna uppgift, men får kolla igenom gamla argumenterande texter. Kanske lyckas jag bli motiverad därifrån och om inte så kan jag använda en av dom
(snälla Görel, läs inte det här hehe)


Kommentarer
mjojoo

skriv en ny argis(arguemtngrej) anneli!! tänk på det som en kuuul grej :D

2009-10-22, 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0