KNÄKRIG

DEN NYA SPORTEN:

Vad?
Knäkrig
Hur? Man håller sig för sina knän och försöker sparka motståndaren.
(Helst ska man vara hög på socker så att skratt försvårar det hela)
När? Närhelst tristessen tryter
Regler? The rules are there are no rules. First to surrender förlorar matchen.


Denna sport uppfanns då i mitt rum när jag helt fredligt försökte skriva dagbok. Majan och Kajsa kände för att störa mig och stod så bekvämt att dom inte orkade gå ut ur mitt rum när dom väl infunnit sig.
Istället uppfann de då den underbara sporten knäkrig.

Ska försöka ladda upp film om det går....




här ligger jag helt fredlig och oskyldig




här är dom mitt uppe i deras fight :o




Kommentarer
N1Z53H

Du måste skriva om "hand"boll, armbågsboll & huvudboll också!! remember?!!?!?:D

2009-10-22, 16:41:23
URL: http://keeela.blogg.se/
N1ZZ3H

hahahhaha ååh, ja, jag tänkte faktiskt på det när jag skrev! :D :D Måste spela igen, vi var grymma!

2009-10-22, 19:28:41
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0